Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

Something Pretty

Av Nina - 27 oktober 2007 21:36

  Har lust att internet shoppa lite. men jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte.. (försöker intala mig själv..) har ett tomrum som jag försöker shoppa och/eller äta bort. fan snart kommer jag ha ätit oss ur lägenheten. svullo nästa. det är skrämmande hur mycket skit jag får i mig varje dag. men sen är jag ju också sockerberoende enligt aftonbladets test. hade 10 "rätt" av 14.


Something Pretty - Patrick Park är så sjukt mycket minnen. Hur jag jagade något som jag aldrig skulle få. Hur jag rymde från det jag hade, på jakt efter något bättre. Så många omvägar man gick, så många lögner. Men jag har kommit över det nu. Something pretty tillhör mitt gamla liv. Liksom serien som gav den till mig. Gamla, "riktiga" the OC. En gång världens bästa serie. Åååh saknar. Så mycket bra musik den gav mig. TYvärr dog den serien med Marissa (om inte före..)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 7 maj 2008 20:49

  Lite less på bloggagratis (fy på mig) så jag har återgått till en gammal god vän, thepioneer.blogg.se     ...

Av Nina - 6 maj 2008 11:47

  Åååh det finns inget som muntrar upp som en helt färsk katalog som dimper ner i brevlådan =) Kan sitta i timmar och titta gång på gång och planera vad jag ska köpa. Speciellt roligt nu när jag kan köpa till nån annan än mig själv också = mer shoppi...

Av Nina - 5 maj 2008 21:26

  Ingen kan väl klandra en tjej för att hon drömmer...?

Av Nina - 5 maj 2008 13:05

  Hade jag kunnat göra ett fett ? där skulle jag ha gjort det.   Okej man kanske väljer själv att vara med och man väljer själv att svara på frågorna. Den som ger sig in i leken får leken tåla, fine. Men dom anhöriga som sitter där bredvid har knappa...

Av Nina - 5 maj 2008 10:16

  Jag hatar måndagar. Måndagar är veckans tråkigaste dag. Sen kommer nog torsdagar. Tisdagar är inte heller så roliga. När man tänker efter är det inte många dagar som är roliga bara av sig själv, förjävligt! När man fortf gick i skolan kunde man säg...

Ovido - Quiz & Flashcards