Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Nina - 29 oktober 2007 16:30

Kom ihåg vart ni hörde det först. jag hörde det från ida som hörde det från kent som hörde det från ?

Det är lite OC möter sex and the city. Efter böckerna med samma namn.

Och visst är Serena den nya Marissa!? Synd bara att själva gossip girl känns lite överspelad och onödig. Hoppas nån svensk kanal köper in serien snart :) Funderar på att införskaffa böckerna..

Av Nina - 29 oktober 2007 16:05

och mina alternativ ser ut som följer;


  • Klippa mig/klippa lugg
  • Färga håret brunt
  • Färga håret svart
  • Ha kvar mitt blonda hår men sätta i extensions
  • Tatuera mig
  • Köpa ny mobil (fast min gamla är bunden i 7 månader till)
  • Ta lån och köpa en bil (!)
  • Flytta till ny/större/dyrare lägenhet
  • Gifta mig och skaffa barn
  • Diska hela förra veckans disk
  • Försöka städa/ställa ordning i lägenheten

jag är kluven. det kan bli vilket som helst av alternativen..

Ovido - Quiz & Flashcards