Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Nina - 14 oktober 2007 21:29

Älskar mina nya stövlar, älskar min nya mössa, älskar min höstjacka som nästan är för liten. Älskar alla fina färger på träden. Älskar att det är okej att gå runt och vara halv-deppig, för det är höst! Jippieee.

Av Nina - 14 oktober 2007 20:55



om det här är allt vi hinner med så håll mig hårt min älskling

nu vaknar staden långsamt och jag är full igen

snön hyr ut sin oskuld för skiten bara känns

det känns som när jag kom hit, way back in 93

en ynklig rad av fotspår, en oändlig kontinent



Colombus, generation ex, ensammast i sverige...

tack för nytt sound men samma gamla jocke-texter




Av Nina - 14 oktober 2007 20:37

Jag har f*n inte en enda kusin, det är sjuuukt. istället har jag ett 50tal tremänningar som jag knappt har någon kontakt med. det vore så mycket roligare med en kusin. När andra barn drömde om ett till syskon när dom var små drömde jag om en kusin. ja så kan det gå. Ida har ju en gullig kusin i Sofia och en gullig kusin i Hanna. jag kanske kan få låna nån av dom ;)


äntligen tror jag att jag fattar facebook.. hehe, det tog lite tid..

Ovido - Quiz & Flashcards