Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Nina - 18 oktober 2007 22:25

Man tackar! Gjorde mitt första besök där idag, någonsin. Var ett gulligt litet bad. Men jag blev lite besviken, trodde det skulle vara större än vårat bad i kvissle, har alltid fått för mig det. men det var det ju inte alls, det kändes snarare mindre. Men whatever. Hade iaf en trevlig dubbeldejt + baby med bad och Ö-grillen efteråt. vilket ställe. att man ska behöva lämna fastlandet för att få sig ett riktigt skrovmål =D

Jag behövde den här dagen, nu väntar tre lååånga nätter med jobb. Sen blir det härnösand på måndag. ska bli nice att åka på en liten roadtrip, även om det inte blir speciellt långt. snarare en daytrip.


Nu när jag har avverkat "alla" serier (greys anatomy, brothers and sisters, prison break) tänkte jag börja titta på heroes. har ju tänkt börja följa den ett tag nu men det har aldrig blivit av. en av mina favoriter är ju med ;) Älskar ju alias och lost så jag har HÖGA förväntningar på Heroes.


Tar gärna emot tips på andra måste-ses-serier =D I´m a freak!

Av Nina - 18 oktober 2007 22:19

Då har man kollat ikapp sig på prison break då. vilken serie. väntar med spänning tills nästa måndag då avsnitt 5, säsong 3 släpps i USA.

avsnitt 4 var ju verkligen en tårdrypare, men samtidigt inte. dom hade gjort det så odramatiskt, kanske för att michael inte vet ännu. för en sekund funderade jag på att sluta titta men det går ju liksom inte. man fastnar så fort. nu när det är så spännande med sona och allt. men trots allt en stor förlust för serien.

Ovido - Quiz & Flashcards