Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Nina - 5 juni 2007 17:34

Hade en sån där alldeles underbar morgon, helt perfekt. Baby klev upp å gick ut med elton o gav honom frukost så jag fick sova. sen kröp han ner hos mig i sängen igen o myste. och det var där, på morgonen i sängen som vi hade vårat momento. och det kändes som om bomberna skulle komma nu så skulle jag dö som en lycklig människa. du är så snäll mot mig, tar hand om mig fast jag vet att jag ibland går dig på nerverna. du lagar mat åt mig och är snäll med min hund (ja för det mesta iaf ;)) och nu har du köpt mig en lägenhet också, eller ja jag betalar ju också men ändå. du ger allt för jag ska vara lycklig å inte bli besviken på dig. men guess what, jag kan se mig själv vakna upp med dig varje morgon resten av mitt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards