Alla inlägg den 13 november 2007

Av Nina - 13 november 2007 23:00


Jag är inte längre någon ni bryr er om. jag har blivit någon ni vänder bort huvudet för att slippa se och prata med. Ett tag var jag hans allt, erat allt.

Ni tog emot mig med öppna armar och gav mig så mycket.

Det är sorgligt hur lätt ni kunde glömma mig.


Den vackraste stunden i livet var den när DU kom!


Av Nina - 13 november 2007 21:19

Förbannad på Hsb jävlarna som tagit bort våran tvättstugecylinder när dom "städat" tvättstugebokningen. och egentligen är de puckona som bodde här innan oss fel för att dom inte tog bort sin gamla cylinder utan lät den sitta kvar på den 7e 13-15. så nu är det ingen som kan tvätta den tiden den 7e varje månad. dumma korkade människor, dumma korkade Hsb.

Imorrn blir det att ringa och leka sur-kärring då. Men jag tänker fan inte betala 120 spänn för en ny cylinder. och vi behöver tvätta NU. eller iallafall innan fredag och det är ju bara 2 dagar dit.



Av Nina - 13 november 2007 19:50

ca 2 timmar med gåshud. Visst ibland var det låtar som jag kanske inte skulle ha valt att ha med, men i det stora hela minns jag bara det braa. Den sista timmen var bäst. De enda låtarna jag saknade var dunkla rum & varning för ras och kanske någon mer från vatten under broarna. Men man ska inte klaga. Anna Stadling lyfte Om du lämnade mig nu och du hade tid till skyarna. Vilken artist. Nästan så man har lust att skrika Anna då alla andra skriker Lasse. Men bara nästan ;) För Lasse skötte sig också bra, minst sagt. Förutom vissa små tabbar ifråga om vart han befann sig. Men hugger i sten kompenserar upp det mesta. Kanske kvällens bästa. En annorlunda version av du hade tid och du gamla fria nord får dela på andraplatsen. Eller kanske kom änglar, äsch det går inte att välja :) har gjort ett försök att skriva ner vilka låtar han spelade här nedan men minnet är lite suddigt. fyll gärna i och rätta mig om jag har fel P :)



Från Daugava:

farväl jupiter, jag har väntat på ett regn, om du lämnade mig nu, en tätort på en slätt, och det blåser genom hallen, kom hem nu, gå på vatten.


Från äldre skivor:

min älskling har ett hjärta av snö, ingen soldat, elden, hugger i sten, du hade tid, du gamla fria nord, kom änglar, elegi, kom ihåg mig, sen du var här, nånting större,


Slutbetyget; mycket väl spenderade 325 kronor.

Nu är det bara att börja ladda för Kent på Annexet på Lördag.


Ovido - Quiz & Flashcards