Alla inlägg den 7 november 2007

Av Nina - 7 november 2007 23:56

Mycket sorgligt i mina liv nu. Idag var första gången. Jag minns så väl min förra första gång. En gång är ju ingen gång, eller hur säger man..? men vad jag lärt mig är att en gång är aldrig en gång, det kommer alltid fler.

Idag dök en blast from the past upp i mitt liv (igen). Kändes kul först men lyckan övergick snart i ledsna miner. fucking depressing. Vore det inte för att släkt och familj bor i Njurunda skulle jag nog kapa banden för alltid till den hålan. jag sökte i 19 år och tro mig, lyckan finns INTE där (!) bara sorg och tragedi. varje plats jag besöker påminner mig om henne eller honom.

och snart har det gått 5 månader. det är en lång tid. så lång tid att man börjar glömma, komma på andra tankar, ändra sig. kanske lika bra?


Sen ringde din J idag. Suck han är så J. ringer bara när han vill något eller har något kul att berätta om sig själv. som nu att han fått det där jobbet som du så gärna ville ha. vem ringer å skryter om nå sånt liksom? och vilka har lyckan att kunna välja och vraka mellan jobberbjudanden? usch, okänsliga människor. tur att jag brytit kontakten med min.


Nu laddar jag ner en låt som försvann frå min låtlista för säkert ett år sedan. men jag känner att jag måste ha tillbaka den. den betydde så mycket för dig. har gått igenom X antal countryskivor för att hitta den. är man johnny cashs dotter borde man väl finnas med på typ alla samlingsskivor? tydligen inte..


 Begravningslåten är så vacker.



Av Nina - 7 november 2007 13:53

och jag är sjuuk :(  kan knappt prata, andas och huvudet sprängs snart.

annars leker livet..


dagens roligaste:

haha i fucked your boyfriend *FniZz*

Ovido - Quiz & Flashcards