Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Nina - 22 mars 2008 13:08


Haha ni skulle se oss nu. Inträngda i mitt gamla rum (för övrigt husets minsta rum bortsett från badrummet och tvättstugan). Alla med varsinn dator. Jag, sara och elton i sängen med varsinn laptop. Simba på golvet. Mor och far vid den stationära datorn vid skrivbordet. Mamma bestämmer musiken. Tur för oss andra att hon har bra musiksmak (för det mesta) så i bakgrunden sjunger Jocke om en oändlig kontinent.


Påskafton. Har fått ett sånt där jätteägg av mor och far med blandade godsaker :P Stackars baby jobbar men han har en fin present att hämta sen ikväll när han slutat. Klockan 4 blir det påskmiddag med farmor.


Annars har jag nyss slutat med medicinen, är sjukskriven veckan ut och kommer sen vara sjukskriven 50% i minst 6 veckor. Ja bara försäkringskassan godkänner det förstås. Sen är maj månad nästan slut och jag säger adjö för mig!



Ovido - Quiz & Flashcards