Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Nina - 4 februari 2008 21:01


Dagens bästaste. Nu har jag sålt min gamla gröna 4gb och kunde införskaffa min rosa dröm på 8gb. Har haft den i väskan hela eftermiddagen och bara längtat tills klockan skulle slå 19.30 och jag fick åka hem. Nu håller jag på och synkroniserar den. Verkar ta lite tid, det gör väl det när dom är ny. Det var ju så längesen sist att man har glömt bort. Nu ska den ju in med bilder och allt. 1877 st för att vara exakt. Puh. Men den är ännu finare i verkligheten min love!!



Av Nina - 4 februari 2008 11:24


På Greys är code black inte ett bra tecken. Då sprängs en människa i småbitar. Men på Sundsvalls sjukhus är jag en kod svart. Betyder det att jag eller någon på sjukhuset kommer sprängas snart? Jag har iallafall kommit till det stadiet att jag tycker det är ganska trevligt på sjukhuset. Det luktar för det mesta gott från restaurangen och det går runt massa doktorer och sköterskor i korridorerna med fina sjukhuskläder. Haha jag håller nog på att bli knäpp eller bara stammis på sjukhuset.

Ovido - Quiz & Flashcards