Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Nina - 19 februari 2008 21:09


Känner att det kanske är dags. Får frågor lite titt som tätt från folk om jag menar dom när jag bittrar på i min blogg. Till de allra flesta kan jag säga NEJ men såklart finns det ett JA där nånstans i mängden också.


Det har varit två halvjobbiga dagar på jobbet nu. Ändå har den blivit en del skratt och tiden har flytit på bra. Jag tror jag kommer sakna det ändå till sommarn när jag kommer gå och dra fötterna efter mig (läs släpa). Eller jag kommer nog sakna vissa personer som det är extra roligt att jobba med. Så nu har jag sagt det så dom som vill ta åt sig, varsågod :)


Nu ska jag ladda för ännu en kväll med Lost. Ska upp tidigt imorrn, inte för att jobba utan för att förbereda mitt födelsedagsfirande som går av stapeln kl 12. Sen blir det lite jobb på eftermiddagen och förhoppningsvis får jag med mig Gilmore Girls säsong 1 därifrån så jag har något att fördriva kvällarna med ;) Riktigt gulligt av Linda som frågade om jag ville låna den.


Gnatt

Ovido - Quiz & Flashcards