Alla inlägg den 16 december 2007

Av Nina - 16 december 2007 16:56


 

Är alldeles tom i skallen, yr som bara den och trött som en gnu. Just ja, nämnde jag att jag mår illa med? ;) Och jag ska iväg å jobba.. jippieeee, not. Min kropp protesterar högljutt men det finns inte ett skit jag kan göra åt det. Bara på med kläderna och hoppas att denna natt ska gå bättre än de föregående.


Och vi kallar honom Tåa - Cirkus Tåa

Av Nina - 16 december 2007 08:48

och varför är jag vaken? Svar hundar. Jag och Elton är valpvakt i helgen. Gick duktigt ut med båda hundarna kl 8 imorse då jag hörde att dom började vakna. Först fick lillen kissa av sig här utanför, sen när han verkade klar fick jag bära runt honom då elton fick sin promenad. tur att han väger typ inget. men sen när vi kommer in igen vad gör inte lillen då om sätter sig och gör nummer 2 i köket :(  haha man har liksom glömt bort hur jobbigt det kan vara med en valp, man minns bara dom bra sakerna. det gäller att ständigt vara på sin vakt. igår snodde billy en av julgransprydnaderna från granen då jag vände bort ryggen 1 sekund.


haha nu kan det ju låta som att jag klagar på att vara valpvakt men jag tycker det är jättemysigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards