Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

Ät fett och socker tills du spyr...

Av Nina - 9 augusti 2007 12:08

Hmm eftersom min förbannade mage tar upp så mkt av min familjs tid tänkte jag att den även förtjänar ett eget avsnitt här på bloggen.

Baby börjar bli lite less på min mage nu, man kan inte ha ont i magen varje dag utan att det är nå fel, som han säger. Äsch, det kan man väl!? Eller?

Hans teori är att jag inte vågar kolla upp det, är rädd för vad dom ska säga. Men så är det väl ändå inte, det tror jag inte. Det känns mest onödigt att åka till sjukhuset för att man har lite ont i magen ibland för att man äter dåligt. Aa okej då det är ju iofs inte liiite ont jag brukar få, ibland vill jag bara döö, men ändå. Det är ju all skitmat och godis å skit jag äter som gör det. Fast ändå slutar jag ju inte med det, lite svårt eller är jag bara dum?

Men fett och socker är mitt liv! Heja fett och socker! =)

Okej jag måste va dum, då bestämmer vi det, bra.

No problemas.


.. eller blir en fyra tons martyr

 
 
Katja

Katja

9 augusti 2007 22:32

Hallååååå eller? =P Hur äre?

http://candygal.blogg.se

 
Katja

Katja

10 augusti 2007 10:41

Hej! Det finns receptfria tabletter på apoteket du kan testa först om du inte vill gå till läkaren! Jag har haft ont i magen mycket till och från jag med när jag jobbat, men tabletterna hjälper. Har varit till läkaren och har fått sådana tabletter på recept, men det är typ samma som de receptfria. De kostar inte så mycket heller... Fast det beror lite på var i magen du har ont också... !

http://candygal.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 7 maj 2008 20:49

  Lite less på bloggagratis (fy på mig) så jag har återgått till en gammal god vän, thepioneer.blogg.se     ...

Av Nina - 6 maj 2008 11:47

  Åååh det finns inget som muntrar upp som en helt färsk katalog som dimper ner i brevlådan =) Kan sitta i timmar och titta gång på gång och planera vad jag ska köpa. Speciellt roligt nu när jag kan köpa till nån annan än mig själv också = mer shoppi...

Av Nina - 5 maj 2008 21:26

  Ingen kan väl klandra en tjej för att hon drömmer...?

Av Nina - 5 maj 2008 13:05

  Hade jag kunnat göra ett fett ? där skulle jag ha gjort det.   Okej man kanske väljer själv att vara med och man väljer själv att svara på frågorna. Den som ger sig in i leken får leken tåla, fine. Men dom anhöriga som sitter där bredvid har knappa...

Av Nina - 5 maj 2008 10:16

  Jag hatar måndagar. Måndagar är veckans tråkigaste dag. Sen kommer nog torsdagar. Tisdagar är inte heller så roliga. När man tänker efter är det inte många dagar som är roliga bara av sig själv, förjävligt! När man fortf gick i skolan kunde man säg...

Ovido - Quiz & Flashcards