Alla inlägg under juli 2007

Av Nina - 10 juli 2007 23:31

1. Sätt din musik på blanda

2. Klicka på nästa knapp efter varje fråga

3. Använd sångtiteln som svar på varje fråga

4. Fuska inte ;)


___________________________________________


1. Hur mår du idag?

P.I.M.P (haha mår jag som en pimp?) =)

2. Kommer du långt i livet?

Jag ljuger så bra (moahahah)

3. Hur ser dina vänner på dig?

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

4. Kommer du gifta dig?

Tears in heaven (hmm inget bra tecken!?)

5. Vilket är ditt livs theme song?

In the year 2525

6. Vad är din livshistoria?

Candy shop (haha stämmer så jävla bra)

7. Hur kommer morgondagen att bli?

Tell him

8. Vilken sång beskriver dig bäst?

Fix you

9. Vilken låt ska spelas på din begravning?

Suspicious minds

10. Kommer du ha ett lyckligt liv?

Fan fan fan (aj då :S)

11. Kommer du nånsin få barn?

Du är min man

12. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

California dreaming (stick till USA, hihi)

13. Tips att ge andra?

say goodbye

14. Vilken är din danssång?

Yeah!

15. Hur kommer du att bli igenkänd?

I am me (mm de va ju bra..)


____________________________________________

Det här va ju riktigt roligt. Vissa låtar passade så himla bra och andra blev mest bara knas. Prova du me ;)

Av Nina - 10 juli 2007 23:05

Återfann en gammal älskling idag. KEANE. Var som besatt av deras första skiva när den kom för x antal år sedan. Och sen för någon vecka sen laddade jag ner den men glömde att lyssna på den. Sen idag hittade jag igen den på datorn. Lycka lycka :) Det är en sån där skiva där man lyssnar på alla låtar. Speciellt dom 8 första. Alla låtar är asbraaa! :)


Har du lite musiktorka så ladda ner Keane - hopes and fears.


But I can't stop now
I've got troubles of my own
'cause im short on time
Im lonely and I'm
Too tired to talk


Av Nina - 9 juli 2007 19:01

Det blev ingen tattoo =( Är så himla besviken... satt i 3 timmar och väntade förjäves. Det var 3 stycken före när jag kom och fortfarande 1 före när klockan blev 19 och han stängde. Skandal. Det står ju klart och tydligt att tatueringen max får kosta 1000spänn och hur stor den får vara etc. Men tatueraren var jätteslapp, verkade känna dom 3 första som tatuerade sig, eller dom som tog upp hela drop in:en lättare sagt, grisarna. Så han höll på å fjantade sig med dom och skyndade sig inte direkt. Pratade å grejade. Tog pauser. Sen kom han ut under den sista timmen och sa att det var ytterligare en kille före oss i kön som hade varit å sagt till tidigare. Hallå! Var det inte drop in liksom? Kan man paxa en plats på ett drop in!? Himla Idiot. Och man kan ju tycka att är det 2 st kvar som suttit där 3 timmar kan han väl va snäll å ta oss även fast klockan är 7. Jag menar det var ju hans fel. Nej då blir man erbjuden att boka en tid.. I AUGUSTI :S


Så nu blir det ingen tattoo för mig den här sommarn heller. Det där var ju liksom enda chansen om den ska hinna läka innan Grekland om 1 månad.

SÅ HIMLA HIMLA BESVIKEN så ingen kan förstå.

Av Nina - 9 juli 2007 03:21

Kommer jag att vara tatuerad om några timmar??

Fortsättning följer...

Av Nina - 9 juli 2007 03:01

Fattar inte vad som är ditt problem? Eller egentligen fattar jag ju men du har ändå ingen rätt att behandla mig sådär. Men du har gjort det dom sista dagarna, behandlat mig som du brukar behandla honom. Enda sen du såg oss i bilen den där gången.. var det först då du verkligen fattade eller? Men du har ju din, och det var ju du som dumpade. Aja, du är svår that´s it. Ska man bara acceptera det eller? Hur länge tänker du använda tragedin som en ursäkt, hur länge ska folk blunda eller se åt ett annat håll bara för att det är synd om dig?

Av Nina - 8 juli 2007 14:31

Allt var på skämt. Tjatade om att vi skulle skaffa barn. Jag skrattade. Du skrattade, ibland. Men du sa nej, sa att vi skulle ha riktiga jobb först, vara vuxna, vara över 30. När jag är 30 vill jag vara färdig med barn. Jag har alltid velat ha barn tidigt, mamma fick mig när hon va 21, mormor fick mamma när hon va 17. Jag däremot kommer få barn när jag är 30, om jag kommer få något överhuvudtaget. Jag fattar inte varför man ska vänta så länge? Vad är det som säger att jag kommer vara en bättre mamma om 10år? Vad är det som säger att jag kommer tjäna mer pengar då? Tänk om vi aldrig får något toppjobb, ska vi strunta i barn då? Dessutom anser ju jag att ju bättre jobb man har, desto mer jobbar man och desto sämre förälder blir man.


Hörde en historia häromdagen som fick mig att tänka. En tjej som blev lämnas för att hon råkade bli gravid. Skulle du lämna mig om jag blev gravid? Har svårt att tro det men man vet aldrig. Du verkar så rädd för att binda upp dig till mig. Och inte vet jag, kanske inbillar jag mig att jag skulle vilja ha barn bara för att jag vill binda upp mig vid något. Kanske är det den biologiska klockan som spökar eller stressen för att så många andra i min ålder börja stadga sig och bilda familj. Men det känns som om alla börjar få ordning på sina liv medans jag fortfarande trampar runt på samma plats. Med mina fjantiga problem och min förbannade ångest.

Av Nina - 7 juli 2007 14:09

Så var man på Gatufesten ännu en dag. Och det regnade =( vilken besvikelse! Trots det lyckades dom lura mig att åka en karusell å bli blöt om rumpan. Nästa år kommer jag nog seriöst överväga att dissa gf, igår kom jag fram till att det är ju förfesten som är rolig och på väg ner till stan, och möjligen när man får äta på slutet (hihi). Däremellan går man mest å fryser, har ont i fötterna och längtar efter maten. Igår blev det inte ens någon tex mex tallrik, fick nöja mig med donken iställe. Men det gick lika bra de :)

Årets gatufest måste ha blivit en flopp. Lite folk, regn och URUSLA artister!!

Av Nina - 6 juli 2007 14:11

Känner mig lite silly. Men va faaan, ska du ta henne till våran lägenhet?? Som jag fixade åt oss. Som var min drömlägenhet, som jag envisades med att vi skulle ha. Ska hon bo där nu?? Och denna gång ska allting funka. Ni ska gifta er och skaffa barn, efter vadå (?) 3 månader (!). Hon måste va speciell, hon måste vara allt inte jag var. Om det nu är så rätt med henne.

No woman no cry.

Ovido - Quiz & Flashcards